pondělí 15. října 2012

What's up?

Hi Dears ^_^ pěkně dlouho jsem teď nepostovala, pravda je, že jsem neměla moc času. Poslední dobou se snažím co nejvíc věnovat věcem, které mě baví, takže jsem si půjčila několik knížek o Vesmíru a zapojila se do Astrokurzu brněnského planetária XD (docela mě děsí to kvantum domácích úloh, které musím dělat)...Taťka mi z práce donesl totally awesome starry kalendář *_* více pod perexem ^_^

Zkusila jsem nafotit nějaký cute hairstyle dokud mám ofinu, protože ji pravděpodobně nechám odrůst ^_^ 
Vykvetla mi orchidej :3


Taky jsem byla v Drážďanech. Úžasné ^_^ jela bych tam znova (vstupenka ze Zwingeru) 


Na závěr moje (momentálně) nejoblíbenější mlhovina – Horse head nebula

15 komentářů:

  1. krásne fotky a krásne šatočky (alebo blúzka? :) ) ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! A ve Zwingeru je to nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I love your blouse, you look lovely ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se hrozně líbí ta fotka s Orchidejí ^^
    A starry kalendář je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach bože, ten účes, vypadáš kouzelně *-*

    OdpovědětVymazat
  6. thank u for your comment and for your following!u have a very nice blog! i like it =)followed u =)

    http://lenascookbook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší. Líbí se mi to barevné ladění.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju moc za milé komenty ^_^

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kalendář je krásný :)
    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. jo taky ho úplně žeru :D děkuju ^_^

    OdpovědětVymazat
  11. ještě nikdy jsem nepotkala někoho, kdo by měl oblíbenou mlhovinu :)

    OdpovědětVymazat
  12. XDD asi je to zvláštní nebo neobvyklé...

    OdpovědětVymazat
  13. isn't it? and it was soooo good ahah

    you're so cute <3

    OdpovědětVymazat